čtvrtek 29. října 2015

Chebsko


Docela se mi kouřilo z hlavy než jsem vymyslela jak napasovat 2 výlety na jednu stránku, tak aby se nesmíchaly moc dohromady. Navíc to je přeci jen 7 fotek na 8,5*11palcovou stránku (mám ale i větší rekord, viz popříště)! Ale s výsledkem jsem spokojená:-) Nota bene, že se jedná o první stránku po té mé dlooouhé pauze (ale fotky jsou stále pravěk..). 

A i když "starého" materiálu jsem měla samozřejmě dost, po těch letech jsem se těšila krom tvoření samozřejmě i na scrapbookové pokupky:-) Takže už tu nebudu vyjmenovávat jen materiál u nás aktuálně nesehnatelný, ale mix starého s novým. Ze starších věci tu je čtvrtka od KésiArt (zrovna papírů mám dost zásobu, takže tam moc nenakupuju), dlouhá šablonka na výřez smrčků je Sizzix, šablonka od Feuille de papier (bublina), abeceda  a epoxidová svorka ad Making memories.  Z nového materiálu jsem použila vyřezávací šablonky od Tehnique Tuesday (fáborky a geo-šipka), razítko též od Technique Tuesday na korku, kartonové šipečky (nejsem si jistá zda Wycinanka či Scrapiniec) a razítko od My favorite things (Check it out). Taky jsem se odvážila použít i ruční písmo, což moc nepraktikuju, ale ráda bych.

Hezký den!

J.

1 komentář:

  1. Je krásná! Ve zdánlivé jednoduchosti je spousta detailů k prohlížení :-) Smrčky "tón v tónu" jsou bezvadné .

    OdpovědětVymazat