pondělí 12. října 2015

Neonová

Tahle stránka je první v mém albu. Stanovila jsem si totiž jako počátek odkdy chci zpětně zpracovávat fotky až po současnost rok, kdy jsem se seznámila s manželem (2010). Mám toho ještě tedy spousta na dohánění!
Vycházela jsem z fotky hvozdíku a automaticky tak sáhla po neonově růžové washi pásce. Po stejně neonových inkoustech jsem sáhla při tisknutí panáčků (razítka Keta). Předěl v bílé podkladové čtvrtce vznikl vlastně jako záplata, protože jsem si text nahoře vytiskla špatně a potřebovala ho přelepit. A protože jen přelepit chybnou část by přiznávalo chybu, tak pod ní je ještě proužek bílé čtvrtky a rázem už to vypadá jako záměr. Šipečky jsou historické propisoty, na zelený papír jsem použila bordurovou raznici od EK Success, srdíčko je vyražené šablonkou od KésiArt, razítka Love you je též od nich, štítek je od October Afternoon. K tomu průchodka, šití a hotovo:-)
(omlouvám se za rozmazání textu, vypadá to na fotce dost děsně; celý papír je samozřejmě v barvě kraft; taky celá podkladová čtvrtka je bílá a ne šedá, jen mi to nešlo vyfotit)



Hezký týden!

Janča

4 komentáře:

  1. krásná elegantní stránka, přesně ve stylu: v jednoduchosti je krása...a přesto tam je plno detailů ke zkoumání

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná stránka, krásně sladěná! Máte zajímavý styl, Jančo :-) A je to klasická třicítková stránka nebo A4?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Soňo! Všechny stránky co teď dělám jsou 8.5x11 palců

      Vymazat