pátek 9. října 2015

Today is the day

Dnes mám pro vás také starší stránku z mé promoce před léty. I takovéhle události asi stojí za zaznamenání v albu, i když přiznávám, že mnohem radši mám fotky z výletů, cest apod. Tohle je spíš tak pro připomenutí po létech, pro „úplnost“.

pár detailů:

Podkladová čtvrtka je myslím od Echo Park, modrá už nevím. Nadpis je propisot od KésiArt, stejně jako samolepky-etikety a razítko na nich (opět francouzsky: "vzpomínáš si na ten moment?"). Razítko panenky je od Kety, kolečko s datumem od Feuille de papier. K tomu zase nějaké to šití na stroji, průchodka, hřebíčky, pár cvaknutí sešívačkou a hotovo:-) 
Všimla jsem si teď překlepu v journalingu, což mě dost točí (Karoliny místo Karolina), budu to muset asi přelepit či jak:-(



Děkuji moc, že nahlížíte, mějte se hezky a krásný víkend!



Janča

2 komentáře:

  1. Janičko, ráda o Tobě zase slyším, mnohdy jsem si na Tebe vzpomněla, na Tvoje překrásné provensálské album, i na Tebe jako človíčka, na krásnou, milou a šikovnou holku s blonďatou hřívou ( ty vlasy Ti závidím ;-))) ) .... A koukám, že ses stačila vdát...:-) takže veliká gratulace a přání všeho dobrého. Zároveň se těším na Tvoje tvoření, protože jsi vždycky vybočovala nad ostatní a já jsem měla Tvůj scrapbook moc ráda. Držím palce!!!! H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, teď jsi mě úplně dojala! Děkuju moc za krásná slova!! Já byla skutečně léta úplně mimo scrapbook, takže se zase rozkoukávám:-) Doufám, že se někdy potkáme na nějakém srazu:-) vlastně vůbec nevím, kde nejčastěji se teď tak scrapařky setkávají, na kterém fóru to žije, atd. atd.

      Vymazat