středa 18. listopadu 2015

Kotýz


Po krátké odmlce jsem tu s další stránkou:-) Jak jsem už jsem někde zmiňovala, doháním zpracování různě starých fotek, což - když už nic - tak má aspoň tu výhodu, že můžu podle chuti sáhnout po fotkách z jakéhokoli ročního období a i témat na výběr je vícero. Tady došlo na novoroční výlet, takže je to i tak trochu titulka na rok 2013. Zachtělo se mi velkoformátové fotografie v kombinaci s několika menšími a toto z toho vzniklo. Jedná se o lift podle Janine Langer. Zdobení je tentokrát víc minimalistické než obvykle. Inspirovalo mě razítko od Kaisercraft ve tvaru polaroidového rámečku. Natiskla jsem si ho 4x na kraft čtvrtku, vyřízla okénka a vyplnila je menšími fotkami. Výsledné "polaroid fotky" jsem podlepila 3D páskou, aby trochu čněly nad velkou fotkou a především nad podkladovou čtvrtkou, která je stejná jako rámečky. Bublina je průsvitný papír, transparetní samolepka Hello je od Simple stories, srdíčko Wycinanka, abeceda "2013" KésiArt a piktogramové razítko Keta. Úplně dole na stránce je proužek tenoučké zlaté washi pásky. Razítko úvozovek je od Kaisercraft, podlouhlá samolepka KésiArt, abeceda American craft a geo šipka Scrapiniec. K tomu brads a nápis "náš novoroční výlet" prastarým propisotem.

Už bych taky potřebovala být někdy za světla doma, abych pro vás mohla nafotit další stránky. Tohle je přes zimu fakt kámen úrazu:-(

Mějte se krásně!

Janča

2 komentáře:

  1. Dobrý den, můžu se zeptat, kde nakupujete materiál od firmy KésiArt? :) Děkuji. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko, KésiArt je francouzská značka, která je k mání právě ve většině fr. e-shopů. Když u nás nebývalo ještě tolik specializovaných obchodů, tak jsem objednávala právě tam. Já mám vše z Boitascrap, kde mají od nějaké částky zdarma poštovné i k nám(!) a velmi často slevy:)

      Vymazat