sobota 7. listopadu 2015

Švédko - challenge Paperoamo 9/2015



Stránka ze zářijové challenge na Paperoamo. Téma byla recyklace visaček a i když jich mám za léta nasysleno fakt hodně (co kdyby se hodily, že?), tak jsem si napřed myslela, že tohle nedám. Nechtělo se mi visačku plácnout na stránku jen tak nebo jsem měla fajn tématickou visačku, ale ne fotky k ní. Až pár hodin před koncem, když jsem znovu procházela visačky, mi padlo do okna 8 kousků z Time Out. Rozhodla jsem se je použít jako podklad pro úzké fotečky. Takže honem zasednout k PC, připravit fotky, vytisknout a honéém ať to stihnu. Řeknu vám, tohle je nejrychleji vzniklá stránka jakou pamatuju. Normálně je za jeden večer nedám. A vyplatilo se...asi potřebuju pracovat pod tlakem:-)
A jak vznikala? Fotky měly mít bílé okraje, ale nějak jsem netrefila rozměr, takže zbyl jen bílý mikro proužek. Z visaček jsem uřízla spodek a ponechala ho pro autentičnost jen u jedné. Na vellum jsem si vytiskla journaling a přišila na stroji. Pak jsem to vše naskládala na October afternoon čtvrtku. Dále je použito: červená washi páska, proužek samolepky od KésiArt, rámeček od Wycinanka, velryba od Scrapiniec, racek chipboard od Kety (toho možná ještě dodatečně naembosuju na bílo), výsek "details" od Feuille de papier, výsek fáborků od Technique Tuesday, razítko you+me od Kaisercraft, výsek autíčka od Memory box, jeho "dráha" od Feuille de papier, uvozovky raznicí od EK Success, kolečko od 4H37 a štítek od October afternoon + brads. A to mám vždycky pocit, že je stránka skromná, ale když to pak vypisuju, LOL.
Jedinou mouchu to má, že visačky jsou z celkem tuhého kartonu, co se špatně přilepovaly (dost pnuly), takže tady sponky ze sešívačky rozhodně nemají jen ozdobný efekt. A taky je ta stránka hodně těžká. Ale jinak jsem šťastná jak blecha a ještě jednou děkuji všem, kdo mi tehdá dali hlas!

pápá!

Janča


1 komentář:

  1. Jooo, visačky miluju a stránka je perfektní! ( taky je syslím a docela dost používám ;-) )

    OdpovědětVymazat