středa 30. prosince 2015

Na zeď

Moje šestiletá neteř ode mě k vánocům či narozeninám dostává tradičně scrapbookový obrázek s fotkou na zeď. Letos přišel ale na řadu obrázek pro jejího dvouletého brášku. Je to zase příjemná barevná změna pro mě. A když mezi výběrem fotek od sestry byla tato s echt starou tatrovkou a k tomu série detailních portrétů, tak jsem to dala vše dohromady a vzniklo z toho toto: 
Celé je to na plátně 25*30 cm, které jsem pro tentokrát nepolepovala celé papírem, ale nechala surové. Dokonce jsem si udělala i pár cákanců vodovkama (na mě vodvaz). Dál bylo nad slunce jasné, že stránka (=obrázek) musí obsahovat auťáky. Hodně auťáků, teto! Ze zásob papírů jsem vylovila jeden starý papír, kde byla spleť silnic a autíček. Ta byla ale různě barevná a já se chtěla držet oranžovo-modré. Tak jsem se pustila do piplavé práce s vyřezáváním silnic z papíru (nevím, zda je to z fotek poznat) a na ně pak znovu umisťovala výseky autíček. Dál už je to celkem jednoduché, víc prozradí fotky:
Na závěr vám chci všem pořát vše nejlepší do nového roku! Já se na něj teším moc!
V roce 2016 se opět těším na scrapbooká setkání zde.

Jana

7 komentářů:

  1. Moc pěkné. Muselo udělat obrovskou radost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, spousta práce a určitě i spousta radosti. Jsi úžasná teta :-). Taky se těším na další počtení a pokoukání a přeji jen vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  3. krásný nápad i provedení!!! Hodně štěstí do nového roku, ať se Vám plní přání a sny! A těším se na další články. Jsem ráda, že ses pustila do blogování!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani perfektní dílko, takové vymazlené :-) Claris

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, na Váš blog jsem se dnes náhodou doklikla úplně poprvé a jsem nadšená! Jedno dílko hezčí než druhé! Ukládám do oblíbených a budu se pravidelně vracet! Přeji vše nej v novém roce! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, díky mnohokrát, udělala jsi mi velkou radost! Ráda Tě tu budu potkávat:-)(snad neva tykání?)

      Vymazat
  6. Díky holky vám všem! Teď mám po svátcích trochu pomalejší rozjezd, ale brzy zase pořádně zasednu s nůžkama a papírem (bez kamene) ke stolu:-)

    OdpovědětVymazat