pondělí 28. března 2016

Velikonoční přání


Dnešní příspěvek pro Papero amo nemůže snad být ani jiný než velikonoční. Na ukázku pro vás tedy mám 3 velikonoční přáníčka.

K tvorbě přáníček zasedám jen občas, většinou totiž nevím čeho se chytnout. Tentokrát to šlo ale úplně samo a tvoření jsem si užila. Ta velikonoční se totiž dají hezky dělat v mých oblíbených scrap barvách – zelené, modré a žluté – a skvěle mi k nim sekundovala velikonoční razítka Papero amo.
Na první přání jsem použila netradiční vtipné razítko Velikokokonoce:-)
Okolo ústředního motivu razítka jsem razítkovala opakovaně motiv větvičky. Použila jsem 3 různé odstíny zelené: kromě Memento inkoustů i jeden Distress (Peeled paint), který jsem trochu rozmyla pro efekt mokrým štětcem. Pár detailů z razítka jsem dobarvila vodovkami.
Na další dvě přáníčka jsem využila razítko Veselé velikonoce. Obě slova jsou v razítku oddělené, takže je můžete snadno použít buď za sebou na jednom řádku, nad sebou, či jakkoli jinak odděleně.
Krásný podkladový papír je od October afternoon.
Na poslední přání jsem použila papír z únorového Creative kitu.
Se zpožděním přeji veselé Veliko-ko-ko-noce všem, milému PA i mým kolegyňkám! Doufám, že jste si dnešek užili:-)
J.

Žádné komentáře:

Okomentovat