čtvrtek 18. srpna 2016

Creative kit PA červen 2016

Přiznám se, že když se mi dostal do ruky červnový Creative kit Papero amo, tak jsem trochu polkla. Byl plný sytě růžové a papíry měly opravdu bláznivé vzory. Ale! Byl také plný krásných ozdůbek z dílny PA, takže jsem se s tím ve finále poprala a, jako vždy když jsem zprvu skeptická, jsem s výsledkem moc spokojená a ráda za super výzvu:-)

Fotky k první stránce jsem si pro tento účel nafotila, protože přeci jen jich nemám tolik, ke kterým by se růžová hodila. Takže to chtělo vytáhnout nějakou holčičí tématiku. Zrovna tou dobou jsem koketovala s šitím a pletením. Plést jsem akorát začínala, takže jsem si první výtvor takto zvěčnila na stránce. 
A jen tak na okraj, o pletení a šití ode mě ještě 100% uslyšíte, a to velmi brzy, moc mě to chytlo!




Druhá stránka je, u mě klasicky, mnohofotková. Je to vždy tak trochu výzva i pro mě samotnou snažit se vymyslet nové a nové uspořádání velkého množství na poměrně malém prostoru. Tentokrát jsem si vytiskla pásek fotek na celou delší stranu stránky (chybka se ale vloudila...prohodila jsem pořadí prvních dvou fotek, grrrr). Pod něj jsem zastrkala několik kartiček z jedné čtvrtky a kartonové ozdoby. Jednoduché jak facka! a rychlé:-)

pá!

J.

2 komentáře:

  1. Krásné stránky, nejen tyto, ale na celém blogu. Ráda chodím nakukovat a moc se mi líbí formát A4. Je to super, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, Zuzko, děkuju! Jen upřesním, že to není formát A4, ale tzv. US letter, který má jiné rozměry než A4 a to 8,5*11 palců :-)

      Vymazat