pondělí 29. srpna 2016

Creative kit PA červenec 2016

 U této stránky jsem si fotila postup (no nic světoborného..), ale nakonec jej dala do jiné rubriky na blogu Papero amo.
Tak aspoň tady si postup můžeme ukázat:
Nabídka papírů z kitu byla opravdu jedna báseň, takže jsem nevěděla který si vybrat. Nakonec jsem jako podklad sešila cik-cakem tyto dva:
 Větší fotku jsem vypodložila pytlíčkem, ve kterém holky posílají ozdoby ke kitům:
 Nachystala jsem si několik ozdob, které mi barevně ladily:
 ... a takto je poskládala kolem fotek:
S umístěním katičky Spolu je nám prostě super jsem si dlouho nevěděla rady. Přeci jen je i dost veliká. Nakonec jsem ji šalamounsky zakomponovala do nadpisu. Stačilo skrýt Spolu (tím se aspoň kartička zmenšila) a doplnit samolepící abecedou z kitu V houpací síti. Písmenka jsem se pro jejich barevnost bála použít (na barvy jsem trochu poseroutka), protože si nešlo vybrat jednotlivého písmenka. Ale nakonec jsem strašně ráda za tenhle barevný akcent z kitu, který bych se sama jinak neodvážila!

Růžové barvě z nadpisu jsem nachystala ještě malý protipól v horní části stránky spolu s výseky mráčků:
Jelikož fotek bylo ze sítě dost a chtěla jsem je použít skoro všechny, vznikla jednoduchá kapsová protistrana. Jsem nadšená, že už i pro formát 8,5*11 se dělají kapsy!! I přesto, že formát jednotlivých okýnek je logicky nestandartní oproti 12*12, tak je to fajn zpestření alba, které určitě budu hojně využívat :-)
Chipboard My dva je nalepený přímo přes kapsu. Je pro mě totiž nezvyk pracovat jen v jednotlivých kapsičkách, jsem zvyklá prvky překrývat. Takže i v budoucnu si tento malý punk občas asi dopřeju :-D

pá!
J.


Žádné komentáře:

Okomentovat