úterý 24. ledna 2017

Ve stylu Janine Langer

Starší článek pro Papero amo blog:
Dnes bych vám ráda představila další moji velmi oblíbenou scrapařku.  Je jím Janine Langer z Německa.
Janine svůj blog už pár měsíců bohužel nekrmí, zato alespoň pravidelně přidává své nové stránky do galerie Studio Calico:
O Janine jsem se toho nikde moc nedozvěděla, což je určitě škoda, ale co nás zajímá je, že dělá překrásné stránky:-) Její styl mi připomíná trochu i styl Anny-Marie Wolniak, která je další mou oblíbenkyní.
Její styl je hodně grafický a minimalistický. Přesně to, co miluju:-) Každý stránka je naprostý originál za kterým je veliký nápad. Působí lehce, nepřeplácaně. Přitom při bližším zkoumání zjistíte, že i tak umístila na stránku hodně prvků a papírů. Budí na mě dojem, že každá enamelka byla umístěna s velkým rozmyslem pro harmonický výsledek. Určitě to holka i dobře umí s počítačem, protože dost jejích stránek má prvky hybridního scrapbooku (tedy částečně digitálního), fotky mívají netradiční formáty a používá i řezací plotr.

Možná vás nepřekvapí, že jeden z důvodů, proč mám Janine ráda je i ten, že dělá nejčastěji (v posledních letech už výhradně) 8,5*11palcové  stránky:-) Nechá se taky někdo nalákat na tento boží formát nebo jsem u nás jediná?

Janine nejčastěji scrapuje svého syna.

Ráda používá bílou a velké kontrasty (často žlutou a červenou)



Fotky používá nejčastěji černobílé


Časté jsou netradiční formáty fotek...



...nebo velkoformátové.


Téměř pravidlem je vytištěný journaling drobným písmem.

Nadpisy jsou často velmi efektní (někdy i s použitím plotru)


Velmi často používá butonky (teda nechci vidět jak jí díky tomu nabude album)

V neposlední řadě jsou její stránky vždy perfektně nafocené. Nevím jak vy, ale já pořád neumím vyfotit stránku tak, aby bílá bílou byla:-)
Bylo těžké vybrat jen pár stránek, mohla bych je tu zkopírovat všechny :-D Pokud se vám tento styl líbí, tak určitě doporučuju si projít její galerii.
Na závěr je dobrým zvykem této rubriky jít sám s kůží ukázkou kterak jsme se inspirovali.
Zde je tedy má stránka inspirovaná Janine Langer a zejména předposlední stránkou.
Použila jsem stejně jako ona černobílé portrétní fotky. Část stránky je bílá a zbytek kontrastní. Chtěla jsem použít také butonek, kterých moc nemám, ale vzpomněla jsem si naštěstí na starší Creative kit. Původně jsem chtěla tisknout i journaling, ale žádný mě nenapadl. Část nadpisu I LOVE YOU jsem chtěla původně také vytisknout (jako prvek hybridního scrapu), ale nakonec jsem dostala nápad vyřezat jej šablonkami a podlepit pěnovkou (více o technice psala Valika). I tak doufám, že je moje stránka trochu „Janine“:-)
Rozloučím se s vámi s pár detaily:

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat