středa 29. března 2017

Stránka prosinec

Tak na dlouho už snad naposledy tu budu ještě strašit s vánocema, resp. adventem. Ještě jednu stránku mám vlastně rozdělanou, ale dala jsem jí zatím k ledu a je klidně možné, že se s ní vytasím až udeří tropické třicítky.
I ta dnešní byla pěkný porod a moc s ní spokojená nejsem. Je hodně...jiná. Připravila jsem si koláž z fotek napříč adventem, některé dala do černobíla aby to nebyl až taková dovočina. A stejně mi ty fotky nesedí. Možná ty teplé odstíny svíček, nevím. No každopadádně ke stránce...Koláž je dost veliká, takže stránka měla být maximálně jednoduchá. Dlouho předlouho chci použít něco zlatého. K vánočními času se to hodí, tak jsem se konečně činila a vytáhla zlatý embosovací prášek (ještě s glitry uvnitř). Potom jsem vyštrachala stařičký papír od October afternoon, abych stránku rozveselila a neudělala ji klasicky červeno-zeleno-zlatou (fotky k tomu vybízely). Hlavní prvek, který jsem chtěla použít, byl akrylový nápis z prosincového Simple kitu. Pod ním je proužek vellumu, aby se neztrácel na barevném papíře.
První verze dopadla takto (omlouvám se, je to mázlé, ale už nelze přefotit..):

 Spokojená jsem tedy nebyla vůbec. Dílko jsem šla ukázat mému hlavnímu kritikovi. Manželovi. Ušklíbal se na to stejně jak já. Ptám se "moc zlaté, že? A takové obrazoidní, že? Trošku ruská ikona, co?". A on je "Hmm..". Takže asi jo. Předělat!
Orvala jsem rohové větvičky a šišky. Zbyl po nich poškozený papír, který jsem zakryla růžkama z kraft papíru. Zlaté hvězdičky na nadpisu se mi líbily, ty jsem nechala. Zjemnila jsem to ještě ptáčkem od 4enScrap. Přidala pár samolepek na fotky od Elle´s studio
 Jako určitě to nebude můj majstrštych, ale už nevím jak jinak jí předělat, takže jde do alba.
 Hotovo, vyřízeno.
Užívejte krásných dnů a já se zas budu brzy těšit!
J.

2 komentáře:

  1. Je krásná, Jani! není tak světlá, jako mnoho Tvých předešlých stránek, ale mně se ta růžová čtvrtka v kombinaci s nazlátlými fotkami líbí. A ten ptáček je třešinka. ;)

    OdpovědětVymazat