čtvrtek 27. dubna 2017

Transylvánie


Únorový Page kit Papero amo se nesl v mých barvách - modré, zelené a žluté. Zato se ale také nesl ve vintage duchu, který v posledních letech už nevyhledávám, takže jsem se bála, co ze mě vypadne. No a jak už se mi milionkrát potvrdilo, čím víc jsem rozpačitá, tím víc se mi výsledek líbí :-)
Stránka se nese v hodně plastickém duchu:-) Výsek super nelevituje, ale je podepřen pěnovými mikro čtverečky.
Kit sice únorový, ale na mě působil letně a outdoorově.
Kolekce High five od WRMK byla plná velryb a mývalů. Ehm. Pohoda, velrybí papír se mi moc líbil z druhé strany a milé mývaly jsem použila na smrček a nastříhala na cimpr campr.
Větvičky, štítečky. Jo, JO!!
K větším akcím dělám krom velké stránky i kapsové. Mám rozdělané další 3, které jsem myslela, že ukážu, ale nějak se to zadrhlo..
A zase větve, štítky, větve, štítky, ....
Po delší době jsem oprášila razítka. Protože tahle sada od Hero arts je top! Konečně razítko stanu, které se mi líbí. Mimo jiných.


Na krásné stránké ostatních PA holek se můžete podívat zde.
Díky za vaši návštěvu!
J.

Žádné komentáře:

Okomentovat