středa 3. května 2017

Mimi album 4

O čtvrté dvojstraně rozhodl březnový Page kit Papero amo, který jsem použila na velkou stránku a dodělávala k ní kapsovou. Přestože celé kolekce Oh my heart z kitu je poměrně sladká, pestrá a holčičí, tak jsem si už poněkolikáté sama sobě dokázala, že z kitů jde udělat prakticky cokoli a zvlášť barevně je můžete hnát směrem, který potřebujete.
Vyzobávala jsem tedy především klučičí barvy, které jsem v menší míře doplnila o růžovou a fialovou.
Na stránce měl původně být dlouhý dominantní journaling kterak mateřství (ne)zvládám, ale to chtělo čas (a chuť) na sepsání, který jsem v termínu pro odevzdání Page kit projektů nestihla. 
 Na stránce jsem si zavyšívala. Kytky jsem chtěla jen jemné, decentní, takže jsem použila zadní bílou stranu výseků a korunní plátky trochu nakroutila přes špejli.
Nakonec jsem nebyla až tolik spokojená s výsledným trojúhelníkovým pozadím, tak jsem ho utlumila vellumem.

Základem kapsové stránky je stejný kit, ale opět jsem podle potřeb a chuti mixovala s řadou dalšího materiálu.


 Ptáček je od Pebbles, ale barevně se k Oh my heart hodil dokonale!
 Jo jo, miminka to nejsou jen usměvavé "uzlíčky radosti". Naše tedy rozhodně ne:-( :-( /Page kit + BH chipboards Baby boy + samolepky Je to chlapeček od L. Barabas/
Někdy tou dobou, kdy jsem měla stránku rozdělanou, přišla kolekce První rok Lucky Šindelkové pro Papero amo. Postupně se dál v albu objevuje víc a víc. Razítková sada je geniálně vymyšlená a ještě hodně poslouží!

Dokonce i levandulovou barvu (jindy se mi z ní přitom ježí chlupy..) jsem na stránku pustila, abych ji propojila se sousední velkou.

Album mi pěkně kyne a já nemám ještě ani první měsíc:-D Nevím, nevím, jestli k tomu přistupuju ideálně... Ale pořád mě to ba, tak asi dobrý.

Pěkný květen!
J.

Žádné komentáře:

Okomentovat